REGULAMIN REZERWACJI ORAZ PŁATNOŚCI
- Zgłoszenie rezerwacyjne można złożyć w następujący sposób:
- poprzez System rezerwacji Usługodawcy dostępny na stronie resortzalasem.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu udostępnionym przez Usługodawcę na stronie internetowej restortzalasem.pl
- pocztą elektroniczną na adres rezerwacje@resortzalasem.pl
- Zgłoszenie rezerwacyjne musi zawierać imię i nazwisko, dane kontaktowe, termin pobytu oraz ilość osób.
- Odpowiedzią na zgłoszenie rezerwacyjne jest odmowa bądź możliwość dokonania rezerwacji, zgodnie z uprzednim zgłoszeniem rezerwacyjnym.
- W przypadku gdy rezerwacja obiektu nie może dojść do skutku, Usługodawca niezwłocznie poinformuje o tym zainteresowanych, a rezerwacja nie będzie realizowana. Informacja o niemożności dokonania rezerwacji przekazywana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
- Dla potwierdzenia rezerwacji i skutecznego zawarcia umowy, rezerwujący zobowiązany jest do uiszczenia zadatku w wysokości 40% całkowitej ceny pobytu w terminie do 2 dni roboczych od dnia oświadczenia Usługodawcy o możliwości realizacji rezerwacji.
- Z chwilą uiszczenia zadatku na rzecz rezerwacji, między Usługodawcą a Rezerwującym zostaje zawarta umowa o świadczenie usług, a Rezerwujący akceptuje Regulamin Resortu za Lasem.
- W przypadku nieuiszczenia zadatku w terminie określonym w pkt 5., rezerwacja nie jest uznana za skuteczną i nie będzie realizowana.
- W sytuacji gdy nie doszło do realizacji rezerwacji z przyczyn leżących po stronie rezerwującego bądź też osoby/osób mających skorzystać z rezerwacji (gość/goście), w szczególności odwołania pobytu przez rezerwującego/gościa, skrócenia rezerwacji przez rezerwującego/gościa bądź też niestawienia się w określonym rezerwacją terminie, Usługodawca uprawniony jest do zatrzymania wpłaconego uprzednio przez rezerwującego zadatku.
- Jeżeli odwołanie rezerwacji nastąpi w terminie do 14 dni przed planowanym zameldowaniem, zadatek nie przepada. W miarę możliwości, ustalany jest inny, dogodny termin w tym samym roku kalendarzowym, a zadatek zaliczany jest na poczet całkowitej ceny za pobyt w nowym uprzednio uzgodnionym terminie.
- Jeżeli odwołanie rezerwacji nastąpi w terminie krótszym aniżeli 14 dni przed dniem zameldowania, zadatek nie podlega zwrotowi.
- W sytuacji gdy nie doszło do realizacji rezerwacji z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, w szczególności odwołania rezerwacji, skrócenia rezerwacji – usługodawca zobowiązany jest do zwrotu zadatku w terminie 2 dni roboczych.
- W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, cena za niewykorzystane dni nie podlega zwrotowi.
- Usługodawca umożliwia następujące sposoby płatności za pobyt:
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Za obsługę płatności odpowiada PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań)
- Za pośrednictwem strony internetowej: Przelewy24.pl,
- Przelew na rachunek bankowy,
- Płatności kartą płatnicza
- Gotówka.
- W przypadku uprzedniego wpłacenia zadatku przy rezerwacji, dopłata pozostałej części ceny może nastąpić w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez Usługodawcę (zaksięgowanie wpłaty musi nastąpić przed rozpoczęciem pobytu), kartą płatniczą bądź gotówką w chwili zameldowania w dniu przyjazdu
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Gościa, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z usługi.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej została złożona.
- W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Gościa o ich uzupełnienia w wyznaczonym do tego terminie. W takim przypadku, termin, o którym mowa w punkcie 17, biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
- Gościowi będącemu konsumentem (w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług hotelowych, o której mowa w ust. 3 (stosownie do art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn.zm.).
- W przypadku dokonywania rezerwacji za pośrednictwem Systemu rezerwacyjnego, oprócz warunków wskazanych w ust. 2, konieczne jest potwierdzenie dokonania rezerwacji poprzez naciśnięcie przycisku „Rezerwuję z obowiązkiem zapłaty” oraz dokonanie zapłaty poprzez serwis Przelwy24.pl, bądź tradycyjny przelew bankowy.
Warunkiem wystawienia faktury VAT na firmę jest podanie numeru NIP w chwili rezerwacji. W przeciwnym wypadku wystawienie faktury VAT na firmę nie będzie możliwe, wystawienie faktury VAT na osobę fizyczną jest możliwe bez podania numeru NIP.